Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Νου βρεά ντάντα σ' μι μαρίτ - Τραγούδι από τα Μεγάλα Λιβάδια Πάικου

                          



Από το βιβλίο της κ.Κούλας Λέντζιου Τρίκου 
ΜΕΓΑΛΑ ΛΙΒΑΔΙΑ ΠΑΪΚΟΥ
βλάχικα τραγούδια και ποιήματα
περιέχει και σύντομο ιστορικό για
Μ.Λιβάδια - Γράμμουστα - Μοσχόπολη




Νου βρεά ντάντα σ' μι μαρίτ { = Δεν ήθελε η μάνα να με παντρέψει}:

Νου βρεά ντάντα, λεά, σ' μι μαρίτ (2) 
{= Δεν ήθελε η μάνα, καλέ, να με παντρέψει}
νου βρεά ντάντα, σ' μι μαρίτ, χόι λε λε λε
 {= δεν ήθελε η μάνα να με παντρέψει, χόι λε λε λε}
νου βρεά ντάντα σ' μι μαρίτ, χόι μπο μπο μπο 
{= δεν ήθελε η μάνα να με παντρέψει, χόι μπο μπο μπο}



Μάι ν' τζιτσεά, λεά, κ' νιι έσκου νιίκα (2) 
{= Μα μου 'λεγε, καλέ, ότι είμαι μικρή}
μάι ν' τζιτσεά, κ' νιι έσκου νιίκα, χόι λε λε λε 
{= μα μου 'λεγε, ότι είμαι μικρή, χόι λε λε λε}
μάι ν' τζιτσεά, κ' νιι έσκου νιίκα, χόι μπο μπο μπο 
{= μα μου 'λεγε, ότι είμαι μικρή, χόι μπο μπο μπο}

Νιίκα, νιίκα, λεά, ντι νάου άνιι (2) 
{= μικρή, μικρή, καλέ, εννιά χρονών}
νιίκα, νιίκα ντι νάου άνιι, χόι λε λε λε 
{= μικρή, μικρή εννιά χρονών, χόι λε λε λε}
νιίκα, νιίκα ντι νάου άνιι, χόι μπο μπο μπο 
{= μικρή, μικρή εννιά χρονών, χόι μπο μπο μπο}


Ντι νάου άνιι, λεά, κ'λκάι του τζάτσι (2) 
{= Από τα εννιά μου χρόνια, καλέ, πάτησα στα δέκα}
ντι νάου άνιι, κ'λκάι του τζάτσι, χόι λε λε λε 
{= από τα εννιά μου χρόνια, πάτησα στα δέκα, χόι λε λε λε}
ντι νάου άνιι, κ'λκάι του τζάτσι, χόι μπο μπο μπο 
{= από τα εννιά μου χρόνια, πάτησα στα δέκα, χόι μπο μπο μπο}


Νάλτα, νάλτα, λεά, κα φυντάνι (2) 
{= ψηλή, ψηλή, καλέ, σαν φυντάνι}
νάλτα, νάλτα κα φυντάνι, χόι λε λε λε 
{= ψηλή, ψηλή σαν φυντάνι, χόι λε λε λε}
νάλτα, νάλτα κα φυντάνι, χόι μπο μπο μπο 
{= ψηλή, ψηλή σαν φυντάνι, χόι μπο μπο μπο}


Τι' ατσεά νιι έσκου, λεά, αχ'του μουσιάτα (2) 
{= Γι'αυτό είμαι, καλέ, τόσο όμορφη}
τι' ατσεά νιι έσκου αχ'του μουσιάτα, χόι λε λε λε 
{= γι'αυτό είμαι τόσο όμορφη, χόι λε λε λε}
τι' ατσεά νιι έσκου αχ'του μουσιάτα, χόι μπο μπο μπο 
{= γι'αυτό είμαι τόσο όμορφη, χόι μπο μπο μπο}


Άλμπα αρόσσι, λεά, κα μιρτζιάνα (2) 
{= Ροδοκόκκινη, καλέ, σαν χάντρα}
άλμπα αρόσσι κα μιρτζιάνα, χόι λε λε λε 
{= ροδοκόκκινη σαν χάντρα, χόι λε λε λε}
άλμπα αρόσσι κα μιρτζιάνα, χόι μπο μπο μπο 
{= ροδοκόκκινη σαν χάντρα, χόι μπο μπο μπο}


(Μιχ. Γ. Λέντζιος, Δρυμός 2007)


Κούλα Λέντζιου Τρίκου 
Δασκάλα                              
ΜΕΓΑΛΑ ΛΙΒΑΔΙΑ ΠΑΪΚΟΥ
βλάχικα τραγούδια και ποιήματα
περιέχει και σύντομο ιστορικό για
Μ.Λιβάδια- Γράμμουστα- Μοσχόπολη
Δαρδανελλίων 32, Κάτω Τούμπα, Τ.Κ. 54454,Θεσσαλονίκη 
Τηλέφωνο: 2310-900139, κιν. 6976855033. 
e-mail: koulent@yahoo.gr 
(Διατίθεται στην τιμή των 10 ευρώ)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η κόσμια κριτική και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των σχολιαστών είναι σεβαστή. Σχόλια τα οποία υπεισέρχονται σε προσωπικά δεδομένα ή με υβριστικό περιεχόμενο να μην γίνονται. Τα σχόλια αποτελούν καθαρά προσωπικές απόψεις των συντακτών τους. Οι διαχειριστές δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση για τυχόν δημοσίευση υβριστικού ή παράνομου περιεχομένου στα σχόλια των αναρτήσεων.Τα σχόλια αυτά θα διαγράφονται με την πρώτη ευκαιρία.