Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Με την χρυσή Ολυμπιονίκη Αθανασία Τσουμελέκα: Τρέξιμο στο όμορφο Συρράκο


Συρράκο, ένα πέτρινο χωριό, ομοιόμορφα αμφιθεατρικά φτιαγμένο, σε υψόμετρο 1150 μ. από τη θάλασσα. Ανήκει στο Νομό Ιωαννίνων και είναι το χωριό του παππού μου, του μπαμπά μου και συνεπώς το δικό μου….
Φέτος μετά τις καθιερωμένες διακοπές στη θάλασσα, βεβαίως στην ιδιαίτερη πατρίδα μου Πρέβεζα (dimosprevezas.gr), ήρθα να ξεκουραστώ εδώ. Στο Συρράκο.

Είχα χρόνια να έρθω μιας και δεν είχα πολλές εμπειρίες σαν παιδί εδώ. Τότε ήταν δύσκολή η πρόσβαση και οι γονείς μου, μπλεγμένοι με την καθημερινότητα και τις δουλειές, αρκούνταν μόνο με το να μας μιλούν για το χωριό αυτό μιας και το σπίτι μας πια δεν υπήρχε και ούτε και ξενώνες υπήρχαν.
Το 2005 μετά τους Ολυμπιακούς με τίμησαν με ένα παραδοσιακότατο Ηπειρώτικο-Βλάχικο γλέντι που θα μου μείνει αξέχαστο!

Σήμερα το χωριό διαθέτει πολύ καλή περιφερειακή πρόσβαση (καθώς και εντός του οικισμού δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα), παραδοσιακούς ξενώνες, μπαράκι και εστιατόρια πολύ προσεγμένα από τους τολμηρούς Συρρακιώτες που πλέον έχουν γίνει μόνιμοι κάτοικοι!
Δεν ξέρω αν τους «ζηλεύω» που μεγαλώνουν εκεί ή αν απλά θέλω να πηγαίνω να ξεκουράζομαι, δίνοντας την ευκαιρία στα δικά μου παιδάκια να γνωρίσουν και να αγαπήσουν αυτό το ξεχωριστό φιλόξενο παραμυθένιο χωριό.

Φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να πάω να εξερευνήσω πολλά μονοπάτια και να γνωρίσω την περιοχή, τρέχοντας και περπατώντας στα μονοπάτια της περιοχής.
Γειτονικό χωριό αντίστοιχα πέτρινο και αμφιθεατρικό είναι οι Καλαρρύτες, όπου με το αυτοκίνητο θέλεις 40’ να πας, ενώ από το υπέροχο μονοπάτι μόλις 30’…

Απολαύστε την φύση της διαδρομής αυτής, μέσα από τις δικές μου ερασιτεχνικές λήψεις και του συζύγου μου Νίκου Δημητριάδη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η κόσμια κριτική και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των σχολιαστών είναι σεβαστή. Σχόλια τα οποία υπεισέρχονται σε προσωπικά δεδομένα ή με υβριστικό περιεχόμενο να μην γίνονται. Τα σχόλια αποτελούν καθαρά προσωπικές απόψεις των συντακτών τους. Οι διαχειριστές δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση για τυχόν δημοσίευση υβριστικού ή παράνομου περιεχομένου στα σχόλια των αναρτήσεων.Τα σχόλια αυτά θα διαγράφονται με την πρώτη ευκαιρία.